طرح توجیهی

دانلود نمونه طرح های توجیهی آمادۀ بانکی،صنعتی،گردشگری،خدماتی،کامفار

طرح توجیهی

دانلود نمونه طرح های توجیهی آمادۀ بانکی،صنعتی،گردشگری،خدماتی،کامفار

طرح توجیهی

تلفن تماس جهت سفارش خرید و تهیۀ طرح‌های توجیهی تضمینی بانکی و صنعتی:
مهندس تـألّـهی 09354300400
دفتر تهران(8تا18) 02122333464
نوشتن طرح توجیهی، دانلود نمونه طرحهای توجیهی آماده، انجام مطالعات بازار، تدوین امکانسنجی، ارائه گزارش توجیهی فنی اقتصادی و مالی، طرح توجیهی برای گرفتن وام و تسهیلات بانکی، طرح توجیهی با فرمت بانک ها و سازمان ها و...

طبقه بندی موضوعی

دانلود طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ق.ظ

دانلود طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی

نمونه طرح توجیهی کامل ایجاد نمایشگاه بین المللی در قالب فایل PDF آمادۀ دریافت می‌باشد. برخورداری از جایگاه مناسب در تجارت ملی و بین المللی با اتکاء به نیروهای متخصص و شیوه های نوین بازاریابی و ارائه خدمات بازرگانی پیشرفته متناسب با رشد سایر بخشهای اقتصادی به عنوان ویژگیهای اساسی چشم انداز استان در بخش توسعه صادرات، مسئولین استان را بر آن داشته است تا با هدف متعادل شدن تراز تجاری استان، توسعه زیرساختهای بخش بازرگانی با توجه به مزیتهای اقتصادی و جغرافیایی استان، قرار گرفتن در مسیر محورهای اصلی کشور، منابع معدنی و طبیعی فراوان نسبت به پیاده سازی راهبردهای زیر اقدام کنند:
- تقویت و گسترش تأسیسات و امکانات بخش بازرگانی و فعالیتهای نمایشگاهی و گمرکی
- آموزش و ترویج اصول علمی بازاریابی به فعالین بخش بازرگانی
- طراحی و ایجاد نظام مدیریت یکپارچه اطلاعات تجاری
- افزایش کارایی تجاری با استفاده از فناوریهای نوین
- زمینه سازی و ایجاد ساختارهای لازم در راستای تشکیل تشکلهای همگن، واحدهای عمده فروشی، شرکتهای مشاورهای و خدمات پشتیبانی تولید.
- زمینه سازی برای ایجاد بازارهای بورس تخصصی کالا
عملکرد و نقش نمایشگاه در بازاریابی و فروش:
عملکرد اصلی هر نمایشگاه پیوند زدن عرضه و تقاضا، نشان دادن رویه های تکنیکی و پیشرفتها، در یک زمان و یک محل و استفاده از روابط رو در رو میباشد.
نمایشگاهها فرصت واحدی برای دستیابی به اهداف تجاری میباشند. علت این است که نمایشگاهها کارآمدترین راه برای رسیدن به بازار و انجام تجارت در یک مرحله هستند.
نمایشگاهها همچنین نمایانگر اقتصاد و گرایش بازار هستند. زیرا رویه های بازار، انواع و حوزه تغییرات را با مسیرها و سرعت پیشرفتهای آینده منعکس میکنند. نمایشگاهها بیش از آنکه وسیلهای برای بازاریابی باشند، بیشتر خود یک بازار کامل هستند.
نمایشگاهها مکانهایی برای دستیابی به اهداف تجاری بنیادین هستند. آنها فرصتهای زیر را ایجاد میکنند:
- بدست آوردن مشتریان جدید
- سرگرم کردن مشتریان فعلی
- ارتباط مجدد با مشتریان قدیمی

شما می‌توانید جهت سفارش خرید و یا نوشتن طرح‌های توجیهی نمایشگاهی برای اخذ موافقت اصولی و مجوز ایجاد، با 09354300400(مهندس تـألّـهی) تماس بگیرید.

نظرات  (۱)

ok that is ver good

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.