طرح توجیهی

دانلود نمونه طرح های توجیهی آمادۀ بانکی،صنعتی،گردشگری،خدماتی،کامفار

طرح توجیهی

دانلود نمونه طرح های توجیهی آمادۀ بانکی،صنعتی،گردشگری،خدماتی،کامفار

طرح توجیهی

تلفن تماس جهت سفارش خرید و تهیۀ طرح‌های توجیهی تضمینی بانکی و صنعتی:
دفتر تهران(ساعت ۹ تا ١٦) ۰۲۱۲۶۷۱۳۹۴۷
مهندس تـألّـهی ۰۹۳۵۴۳۰۰۴۰۰
نوشتن طرح توجیهی، دانلود نمونه طرحهای توجیهی آماده، انجام مطالعات بازار، تدوین امکانسنجی، ارائه گزارش توجیهی فنی اقتصادی و مالی، طرح توجیهی برای گرفتن وام و تسهیلات بانکی، طرح توجیهی با فرمت بانک ها و سازمان ها و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نمونه طرح توجیهی کامل بازرگانی و صادرات واردات کالا+کامفار

نمونه طرح توجیهی بسیار کامل برای راه اندازی شرکت بازرگانی و صادرات محصولات کشاورزی، شیلاتی، غذایی، معدنی آمادۀ دریافت میباشد. در حال حاضر یکی از مهمترین راهکارهای توسعۀ اقتصادی کشور، توسعۀ صادرات غیر نفتی است که در برنامه‌های توسعه اقتصادی توجه خاصی بدان شده است، افزایش صادرات محصولات غیر نفتی نقش مهمی را در این زمینه بازی می‌کند. برای رسیدن به چنین هدفی در ابتدا باید اقلام صادراتی مزیت دار مشخص شوند و بازارهای بالقوه صادراتی هر محصول خاص شناخته شوند. توجه به مزیت نسبی فعالیت‌های مختلف اقتصادی، یکی از جنبه‌های مهم برنامه‌ریزی اقتصادی است. البته هر مزیت نسبی، امتیاز دائمی و پایدار نیست و امکان دارد در طول زمان و با پیشرفتهای علمی‌و فراهم آمدن فناوری‌های مناسبتر، از منطقه‌ای به منطقه، یا کشوری به کشور دیگر، و یا در درون یک بخش، از محصولی به محصول دیگر تغییر یابد. ولی فرآیند این انتقال تدریجی است و با به کار بستن سیاست‌های مطلوب می‌توان آنها را حفظ و یا تقویت کرد. مزیت نسبی که در ارتباط با تجارت بین‌الملل مطرح است بدان معنا است که چنانچه کشوری یک کالا را نسبت به کالای دیگر ارزانتر تولید کند این کشور در تولید چنین کالایی مزیت نسبی دارد و با وارد شدن به صحنه تجارت جهانی میتواند از صدور کالایی که در آن مزیت نسبی دارد منتفع شود. از ابتدای پیدایش مفهوم یا اصل مزیت نسبی تاکنون مفهوم آن دچار دگرگونی زیادی شده است. صادرات رمز بقا در صحنۀ تجارت بین‌المللی است و مقوله‌ای است که از آن به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی نام برده می‌شود. در شناخت این مقوله می‌بایست منابع و امکانات تولیدی به درستی شناسایی شود و مزیت نسبی در سه محور تولید، عرضه و تقاضا به وجود آید. بنابراین برای رشد و توسعه صادرات غیرنفتی علاوه بر شناسایی امکانات داخلی و نحوۀ گسترش آن، شناخت اوضاع و احوال بازارهای بین‌المللی و بازارهای حاکم بر آن ضروری است. تنها راه رهایی کشور از اقتصاد تک محصولی و وابستگی به درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت و همچنین برآورده کردن نیازهای روز افزون ارزی کشور، توسعه صادرات غیرنفتی و دستیابی به بازارهای جهانی می‌باشد که در کشور ایران به دلیل مزیت نسبی که در تولید محصولات کشاورزی و شیلاتی و صنایع غذایی و همچنین مواد معدنی به علت وجود منابع انسانی فراوان و اشتغالزایی بالایی که در این بخش وجود دارد، اهمیت و ضرورت بازاریابی و صادرات این محصولات را مشخص‌تر می‌سازد. درآمدهای این طرح شامل درآمد حاصله از فرآوری و فروش محصولات کشاورزی و غذایی، درآمد حاصله از فرآوری و فروش محصولات شیلاتی و درآمد حاصله از فروش محصولات معدنی می‌باشد(شامل لبنیات، میوه بسته بندی شده تازه، میگو بسته بندی شده، گوشت گاو بسته بندی شده، سنگ آهن و...). برای تهیۀ طرحهای توجیهی بازرگانی میتوانید با 09354300400(مهندس تـألّـهی) تماس بگیرید.

۹۵/۱۲/۰۵
مهندس تـألّـهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی